+ Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 10 of 12

Thread: Game is dead??

  1. #1

    Thumbs up Game is dead??

    U guys know the game is pretty much dead right?
    With all the issues with the bugs, the redeem code exploit, the events being all Rps oriented...

    These few events they have been doing lately are also kind of LAME..
    No further details, sometimes poor translation or just typo..

    I'm suggesting y'all to think about the worthiness if the game because IMHO, at this point, this game is already dead. It's just trying to get as much money as it could before legit die.

    Anyway, that's just my 2 cents..
    Hope y'all have a great day and.. LOVE SEAL ^^ (and hate the GMs and devs )

  2. #2
    WOW ...Correct Text !!!! Blacky here !!!!!!!!!!

  3. #3
    you can not see through WHAT ??
    duration DC since 1 month, then totally overcrowded in Power Arena, sodas her other gamer out kikkt from the game, you still notice somehow?
    make your new stupid money-oriented updates when maintenance IS!
    if you can not get the Power Arene, turn it OFF!
    that would confirm me that work at Rohan only looser

    OR CLOSE THE SERVER 1 WHOLE DAY!
    my HK go friday all out ... you lose 10 permanently logged in now ...
    snout FULL here
    you can have it from now!

    with your new weapons, + 50 and some dubious high things that normal players can not handle, and the monster rating in Demonic, Sunken, Keura, Mine F1 + F2, have you ever had 20-30 Germans expelled from rohan!
    who should there lvl n?

    you should once squeeze the money out of the gamer rethink ...
    OR MAKE ROHAN!
    YOU ARE REALLY TO COMBAT; YOUR WORK MUST ....

    you are really associal ....
    Because of me, I'm locked up because of the text, but I'm just saying what 70% of the players think and do not dare to say

  4. #4
    Yeah I really agree with you. The events now are almost RPs oriented which make normal player can't participated on it. And also many bugs. What I really regrets is why they make all normal Equip can be bought on NPC and it's UNAPPRAISED!! I think at least make it clean. Normal Equip now seems like a trash even with good opt. I remembered when Wanderer Shoes aspd 10 is really rare. I really love Seal a few years ago. Especially when Winterflood still here.

  5. #5
    Playwith Staff Volkmyre's Avatar
    Join Date
    Nov 2017
    Posts
    419
    Quote Originally Posted by demolpro View Post
    U guys know the game is pretty much dead right?
    With all the issues with the bugs, the redeem code exploit, the events being all Rps oriented...

    These few events they have been doing lately are also kind of LAME..
    No further details, sometimes poor translation or just typo..

    I'm suggesting y'all to think about the worthiness if the game because IMHO, at this point, this game is already dead. It's just trying to get as much money as it could before legit die.

    Anyway, that's just my 2 cents..
    Hope y'all have a great day and.. LOVE SEAL ^^ (and hate the GMs and devs )
    Hello
    We have banned 722 accounts already and some of them are still under investigation. Know that we already deleted the illegaly obtained items from the game including cash items.
    Know that we are in the final stage of the investigation about the equipment refines.

    We are still working everyday to improve the game and so fight cheaters and hackers.

    We are sorry that you are not pleased with our job, anyway, we will keep ahead.

    Seal Online Team

  6. #6
    Quote Originally Posted by Volkmyre View Post
    Hello
    We have banned 722 accounts already and some of them are still under investigation. Know that we already deleted the illegaly obtained items from the game including cash items.
    Know that we are in the final stage of the investigation about the equipment refines.

    We are still working everyday to improve the game and so fight cheaters and hackers.

    We are sorry that you are not pleased with our job, anyway, we will keep ahead.

    Seal Online Team
    lol

    your team is so lazy lol

    just copy and paste ?

    have you noticed what did dxmbcaocap24h post ? just on the top of you~ lol

  7. #7
    is there any possibilities for server wipe? if there have plan to wipe, please make it asap.
    wish to come back. really miss the day when all still low level and leveling and gearing up together without any exploiter

  8. #8
    Quote Originally Posted by dirtdancer View Post
    is there any possibilities for server wipe? if there have plan to wipe, please make it asap.
    wish to come back. really miss the day when all still low level and leveling and gearing up together without any exploiter
    wipe your brain?????

    if they keep wiping the server, who will spend money again and again???

    you better to stay away from this game if you just want to wait till they wipe this game " AGAIN "

    Who do you think you are? wipe the server just because you want to back to this game?? so SELFISH!!

  9. #9
    Quote Originally Posted by BoboLin View Post
    wipe your brain?????

    if they keep wiping the server, who will spend money again and again???

    you better to stay away from this game if you just want to wait till they wipe this game " AGAIN "

    Who do you think you are? wipe the server just because you want to back to this game?? so SELFISH!!
    haha..rilex dude..it just a question. why take it so serious?
    i never say they have to wipe just for me. i only say if they wipe the server, i will come back to play.
    i hope you can use your brain to understand the context behind the text.lol

  10. #10
    Quote Originally Posted by dirtdancer View Post
    is there any possibilities for server wipe? if there have plan to wipe, please make it asap.
    wish to come back. really miss the day when all still low level and leveling and gearing up together without any exploiter

    Recently I have played a new char and met wonderful players who are grinding hard and enjoying the low-level hunt. I dont really know what's stopping you from coming back mate.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
modify