+ Reply to Thread
Page 4 of 10 FirstFirst 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... LastLast
Results 31 to 40 of 96
  1. #31
    U buy Windows 8.1, Microsoft still the owner.
    You play Rohan, PlW still the owner.
    You play CS:Go, Valve still the owner.
    You play LoL, Riot still the owner.

  2. #32
    Banned
    Join Date
    Oct 2012
    Posts
    781
    Je te la fais rapidement en français. PLW n'a que la "propriété intellectuelle" de l'objet, mais n'a pas la propriété du compte que j'ai créé chez eux. En droit français, la jurisprudence la considère comme étant ma propriété et tout ce qui est sur ce compte est également ma propriété. C'est considéré comme étant un bien immatériel qui, s'il n'est pas acquis frauduleusement, est de ma propriété. Il y a quatre jurisprudences qui vont dans ce sens et qui ont rendu nuls des contrats pour "clause abusive", dont un avec Leagues of Legend et trois avec PokerStars.

    Si je dépose une plainte pour vol de bien immatériel, ma plainte sera considérée comme recevable.

  3. #33
    Banned
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    243
    I pirate windows... fuck microsoft.
    I spend money on rohan : I can also charge back a very large chunk of their last 2 months profits ^_-
    Who plays CS:GO legit : Even the pros getting banned cause dey cheatin...
    Uh you spend money on League?!

  4. #34
    Quote Originally Posted by StrOwnz View Post
    LOL... I love when people speculate like they know something. Mytt believes that im his enemy guild. So hes gonna trash talk because hes mentally disabled.

    My guild Sickology has a kill whoever you want policy. I have talked to boobs and they said that they wont kos my guild unless I start contesting boss drops and stuff like that. They also said that my guild can kill any of their members that bother our guild. So long as we dont just go hunting them. To which one day I DID go wipe all grind spots because people in boobs irritated me. Their core was like oh well kill em if you want we seen they was bothering ya.

    In TSB if you honestly believe that my dhan Mashiro is there killing exclusively yall. I was killing pretty much anything I could 1 shot and a lot of things I couldnt. While I was invited to boobs RC. I stay on my guilds RC.

    But most of all. Do you wanna know something. I used kings messenger to warn everyone on the server about Dekan/luffy. I got over 100 pms of people offering to give me spare gear because my char was ripped off and I refused all of it. Simply because while I might borrow some gear from friends. I am not looking for handouts. I want luffy punished for what he did, and with his punishment will come my satisfaction.

    He hasn't logged into the game for a few days. I suspect because he is trying to wait out his IP address changing so his main acct isnt drawn into this. However it will be. I sent the gm's all the necessary information that they need against him. Including ip logs for our raidcall that he was logging into.

    Also MYTT you seem a lil mad there men. You should relax some. I feel as if you are taking this video game too far. Rather than feeling sympathy, something that you would give to your own guildies should this have happened to them, and just recently DID happen to MAHA. You are spitting venom. Just because I dont share your own guild tag. Also you think that "shring accounts is the only way people can rip off your stuff. Lemme send ya a file transfer of this picture. I can have access to your rohan accounts, and anything else you do on your computer in under 20 minutes. >.>
    You, Sir, just got trolled, because idc, I don't play this, I just troll the sh*t of out retards like you.

  5. #35
    Banned
    Join Date
    Oct 2012
    Posts
    781
    Je la refais, encore en Français. Je me fais voler un CD de Windows 8.1, je peux porter plainte contre la personne qui l'a volée, puisque je suis privé du droit d'utilisation que j'ai acheté auprès windows 8.1

    J'achete CS:GO, quelqu'un fait supprimer tout ce qui est dessus, je peux porter également plainte pour destruction d'objet immatériel envers la personne qui l'a fait, puisque je suis privé du droit que m'accorde Valve de l'utiliser.

    Et comme je suis français, je peux déposer plainte en France et faire une demande d'extradition (en l'occurence pour le gamin en question, le Liban, pour lequel 4 accords d'extraditions sont signés depuis 1988) pour qu'il soit jugé en France, et demander au juge de faire une demande d'entraide judiciaire (qui passe donc par une demande a un juge californien de demander à PLW les informations de connection pour identifier la personne).
    Last edited by eikniwt; 02-16-2015 at 10:17 AM.

  6. #36
    Banned
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    243
    Quote Originally Posted by eikniwt View Post
    Je te la fais rapidement en français. PLW n'a que la "propriété intellectuelle" de l'objet, mais n'a pas la propriété du compte que j'ai créé chez eux. En droit français, la jurisprudence la considère comme étant ma propriété et tout ce qui est sur ce compte est également ma propriété. C'est considéré comme étant un bien immatériel qui, s'il n'est pas acquis frauduleusement, est de ma propriété. Il y a quatre jurisprudences qui vont dans ce sens et qui ont rendu nuls des contrats pour "clause abusive", dont un avec Leagues of Legend et trois avec PokerStars.

    Si je dépose une plainte pour vol de bien immatériel, ma plainte sera considérée comme recevable.
    I'll do it quickly in French. PLW has the "intellectual property" of the object, but not the ownership of the account that I created at home. In French law, the case law considers my property and all that is on this account is also my property. This is considered an intangible that , if it is not acquired fraudulently is my property. There are four precedents that go in this direction and that made zero contracts for " unfair terms " , including one with Leagues of Legend and three with PokerStars.

    If I file a complaint of theft of intangible, my complaint will be considered admissible.

    Thats what google has to say about that..... since I dont understand french. And I agree with ya

  7. #37
    Banned
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    243
    Quote Originally Posted by Mytt3 View Post
    You, Sir, just got trolled, because idc, I don't play this, I just troll the sh*t of out retards like you.
    You do know how stupid you seem just trolling forums right? "I dont play I just go to the forums to talk ****"

    Then you say other people got no life. lawl... your either so full of **** or a liar.

    DuckPulse doesnt even make up to the minute responses to threads hes in. I see you do tho...

  8. #38
    Quote Originally Posted by eikniwt View Post
    Je te la fais rapidement en français. PLW n'a que la "propriété intellectuelle" de l'objet, mais n'a pas la propriété du compte que j'ai créé chez eux. En droit français, la jurisprudence la considère comme étant ma propriété et tout ce qui est sur ce compte est également ma propriété. C'est considéré comme étant un bien immatériel qui, s'il n'est pas acquis frauduleusement, est de ma propriété. Il y a quatre jurisprudences qui vont dans ce sens et qui ont rendu nuls des contrats pour "clause abusive", dont un avec Leagues of Legend et trois avec PokerStars.

    Si je dépose une plainte pour vol de bien immatériel, ma plainte sera considérée comme recevable.
    Sauf qu'elle ne sera jamais prise en compte parce que la société ne peut être obligée à le faire que par un tribunal Californien (si je me trompe pas, il me semble que PlW de iRohan est établie en Californie), selon toutes lois internationnal en vigueur, la France ne peut donc intervenir que, et seulement si, tu nonimes ta plainte contre un nom, prénom, et, adresse IP éventuel, mais pas contre la société elle même.

  9. #39
    Quote Originally Posted by StrOwnz View Post
    You do know how stupid you seem just trolling forums right? "I dont play I just go to the forums to talk ****"

    Then you say other people got no life. lawl... your either so full of **** or a liar.

    DuckPulse doesnt even make up to the minute responses to threads hes in. I see you do tho...
    I've fun at seeing retards like you sooo mad.

  10. #40
    Banned
    Join Date
    Oct 2012
    Posts
    781
    Quote Originally Posted by Mytt3 View Post
    Sauf qu'elle ne sera jamais prise en compte parce que la société ne peut être obligée à le faire que par un tribunal Californien (si je me trompe pas, il me semble que PlW de iRohan est établie en Californie), selon toutes lois internationnal en vigueur, la France ne peut donc intervenir que, et seulement si, tu nonimes ta plainte contre un nom, prénom, et, adresse IP éventuel, mais pas contre la société elle même.
    Plainte contre X, et la demande d'entraide judiciaire intervient pour identifier la personne. C'est le juge d'instruction français qui fera cette demande auprès d'un tribunal californien.

    Meuf, lache l'affaire, j'ai fait une fac de droit en plus de ScPo.

+ Reply to Thread
Page 4 of 10 FirstFirst 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
modify